BULGUR AMB PEBRES I POLLASTRE

Bon dia amics bloggers! Avui com vos vaig dir, vos ensenyaré a cuinar el meu plat de Bulgur, es diu "Bulgur amb pebres i pollastre". Abans de començar la recepta també vos he de dir que es boníssim, es un plat que es pareix molt al cuscús.
I ara dit això, i havent vist la presentació del plat elaborarem la recepta:
INGREDIENTS:
  • 1 pebre vermell
  • 1 pebre verd
  • 1 pebre groc
  • 1l brou de pollastre
  • 2 “contramuslos” de pollastre.
  • 1 cap d'all
  • 3 tassons de cafè de bulgur.
  • Sal
  • Pebre bo
  • Colorant

ELABORACIÓ:
  1. El primer que farem es tallar-ho tot, el pebre en tires, el pollastre a trossets i l'all ben picadet.
  2. Començarem a sofregir el pebre, i un pic ben sofregit el traurem i el posarem a part.
  3. Un cop tret el pebre, sofregirem el pollastre i el sal-pimentarem. Quan es comenci a dorar, i afegirem l'all i sofregirem 3 minuts més fins que el pollastre estigui ben sofregit.
  4. Seguidament afegirem el pebre i el brou, afegint-li el colorant al gust. El deixarem bullir durant uns 5 minuts aproximadament.
  5. Un cop hagin passat els 5 minuts afegirem el Bulgur removent-lo un poc i el deixarem a foc lent durant uns 7 minuts aproximadament, que nosaltres mateixos veurem que s'ha begut tot el brou.
Un pic fet totes aquestes passes ja tendrem el nostre plat de Bulgur i el servirem calent.

Esper que vos animeu a provar-lo ja que com he dit es boníssim!! Des de aquí vos mant besitos naturals i saludables!😘😘

Comentarios

  1. Bon dia!!! La recepta m'encanta per que es veu que es molt fàcil de fer,a més de ben segur que és molt bona, però et volia demanar . El Bulgur és una espècie d'arròs? No ho havia sentit anomenar mai i m'agradaria saber un poc més sobre aquest producte.
    Una aferrada saludable!! :))

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Bon dia Xisca! Vaig fer una entrada la setmana passada que explicava les propietats i els beneficis del Bulgur i que era, és un tipus de cereal com sa quinoa, són cereals que usen com a substitut de l'arròs i la pasta.
      També te de dir que es vera que és molt fàcil de fer i rapida així que anime't i fes-la!
      Besitoos naturals!!

      Eliminar
    2. Hoola. Bones tardes!! Gràcies per la informació. Sense cap dubte li donará una ullada a la publicació anterior. Crec que val la pena informar-se de les propietats i els beneficis d'aquests tipus de productes, varis dels quals eren deconeguts per jo.
      Enhorabona i segueix així! :))

      Eliminar
  2. Hola,
    Aquesta recepta m'encanta es veu que es molt bona, intentaré fer-la.

    ResponderEliminar
  3. Tenc moltes ganes de provar-ho, evidentment adaptat a la dieta vegetariana, però he de dir que te una pinta increïble.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Clar Miquelet, tu envers de pollastre el pots fer sense o el pots substituir per seitan o tofu, el que a tu t'agradi.

      Eliminar
    2. Miquel jo faig mes o menys el mateix, però sense pollastre, i substituint el bulgur per pasta i pos un poc de salsa de soja!! Ho pots provat!!

      Eliminar
  4. La veritat es que te una pinta espectacular, jo no he arribar a provar el bulgur, però el meu pare si que moltes vegades en menja per acompanyar la carn.
    Provaré de fer-ho sense dubte, ja que es similar a un plat que cuin jo i m'encanta!!
    Un beso saludable!! :)

    ResponderEliminar
  5. Te una pinta molt bona, me fa ganes de provar-la a fer a veure si es boníssim.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares